Generale

Locuiesc în afara granițelor țării. Mă pot abona la Focus Sat?

Serviciul nostru este destinat persoanelor care se afla pe teritoriul Romaniei, din pricina drepturilor de autor ale canalelor TV pe care Focus Sat le retransmite. Așadar, Focus Sat poate vinde serviciile sale numai cetațenilor romani cu domiciliul stabil în România.

Sunt instalator de echipamente de satelit. Putem colabora?

O echipa de instalare autorizata Focus Sat trebuie să asigure servicii de instalare, montaj și întreținere a echipamentelor de recepție, la sediul/domiciliul clientului din zona arondată pentru desfașurarea activității. De asemenea, trebuie să asigure logistica și personalul calificat pentru efectuarea serviciilor respective.
Îi invitam pe cei interesați să devina distribuitori și instalatori autorizați Focus Sat să trimită oferta de colaborare la adresa de mail suport@focussat.ro

Căutăm colaboratori cu sedii și puncte de lucru în următoarele localități:
jud. Arad – Sebiș
jud. Arges – Curtea de Argeș, Câmpulung Muscel
jud. Bihor – Beiuș
jud. Brașov - loc. Rupea
jud. Brașov - Brașov
jud. Caraș-Severin - Caransebeș, Oravița, Moldova Nouă
jud. Dolj – Bechet
jud. Dambovita - Titu
jud. Mehedinți - loc. Orșova
jud. Prahova – Valenii de Munte
jud. Satu Mare - loc. Negrești-Oaș
jud. Sibiu - loc. Sibiu
jud. Satu-Mare - Satu Mare
jud. Teleorman - loc. Alexandria
jud. Timis - loc. Lugoj
jud. Vâlcea - loc. Drăgășani
jud. Vaslui - loc. Huși

Tehnic

Ce trebuie să fac când îmi apare pe ecranul televizorului unul dintre următoarele mesaje de eroare?

Subscripție expirată

 

Verifică dacă subscripţia este plătită.

Reîncarcă-ți contul.

În cazul în care ai reîncărcat contul şi mesajul este afişat pe ecran: oprește receptorul, lăsă-l un minut, apoi pornește-l pe canalul 2 (TVR1) până dispare mesajul.

Lipsă imagine/Lipsă sunet/Lipsă semnal/Lipsa AV

Verifică: dacă receptorul este pornit; conexiunea cablului coaxial dintre LNB și receptor; nivelul volumului TV și al receptorului; conexiunea dintre receptor si TV; dacă antena este acoperită cu zapadă sau dacă există un obstacol în fața acesteia.

Smartcard defect sau introdus greșit

Scoate smartcard-ul din receptor şi introdu-l cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului.

Smartcardul nu este inserat

Verifică dacă smartcardul este introdus în receptor.

Introdu smartcard-ul în receptor cu cip-ul metalic înainte, în sus sau în jos, în funcție de tipul receptorului.

În cazul în care mesajul apare în continuare pe ecran, sună la serviciul clienţi la telefon 021.406.72.20, apasă tasta 3 și intră în legătură cu un operator pentru a programa intervenţia unei echipe sau trimite un e-mail la adresacontact@focussat.ro

Cum pot să aflu mai multe informații despre receptorul de satelit?

- decodarea digitala MPEG2;
- meniu ușor de folosit;
- Electronical Program Guide (ghid TV care afișeaza informații despre programul care se difuzează, programul zilei sau al saptămânii);
- Parental Lock (permite restricționarea accesului copiilor la anumite programe care nu le sunt recomandate);
- Instant Messaging (mesagerie de la furnizorul de servicii);
- căutare și memorare automată a programelor (cu mai multe tipuri de sortare);
- blocare cu cod pin;
- diverse setari de imagine și sunet;
- oprire/pornire programată.
Receptorul are afișaj pe ecran în 256 de culori, bara inteligentă cu afișare în partea de jos a ecranului TV în care sunt scrise informații despre canalul TV pe care s-a comutat. În afară de programele Focus Sat, se pot recepționa programe TV și radio necodate (FTA- Free To Air) de pe sateliții Thor 5-6. Receptorul are nativ sistemul de criptare Conax, care este ideal pentru recepția DVB (Digital Video Broadcasting - standard profesional de recepție), având teletext și posibiltatea de a afisa subtitrări DVB.

Manual receptor Focus Sat

Pot să îmi instalez singur echipamentul de recepție?

Da, dar nu mai beneficiezi de garanția instalării oferită de Focus Sat prin echipele de instalare autorizate. Calitatea semnalului depinde de instalarea corectă a antenei.

Care sunt frecvențele folosite de platforma Focus Sat?

Poți vedea lista frecvențelor folosite de Focus Sat aici.

Care este zona de acoperire a satelitului Thor 6-K2?

Care este procedura de căutare a frecvențelor dacă am alt receptor decât cel standard Focus Sat?

Descarcați procedurile pentru:
Alma
Amiko

Care este procedura de deblocare a pachetului Activ dacă am alt receptor decât cel standard Focus Sat?

Contul meu

Cum îmi înregistrez un cont pe site-ul Focus Sat?

În orice pagina te-ai afla, în coloana din stânga găsești butonul “Creează cont”. Completează datele din formularul de înregistrare cont cu datele tale, adresa de e-mail și alege-ți o parola cu care te vei loga ulterior, apoi apasă “Trimite”. Vei primi un e-mail de confirmare ce va conține și datele tale de logare.

Cum intru în contul meu Focus Sat?

Completează în formularul de login aflat în coloana din stânga datele de logare. Introdu-ți adresa de e-mail cu care ți-ai creat contul și parola aleasă în momentul înregistrării, apoi apasă butonul “Login”.

Mi-am schimbat adresa de e-mail cu care mi-am creat contul. Cum o schimb și în contul Focus Sat?

Du-te în secțiunea “Editează Profil” a contului tău. O găsești în coloana din stânga. Din aceasta secțiune vei putea schimba adresa de e-mail asociata contului tău. Atenție! După schimbarea adresei de e-mail va trebui sa o folosești pe cea noua data viitoare când vei dori să accesezi contul tău.

Cum schimb parola contului meu Focus Sat?

Poți schimba parola contului tău din secțiunea “Editează Profil”. Introdu-ți noua parolă în câmpul “Parola” și apasă pe butonul “Trimite” pentru ca modificările pe care le-ai făcut să se aplice.

Cum adaug în coș unul sau mai multe pachete de programe?

Poți vedea toate pachetele de programe disponibile în pagina „Pachete de programe”. În cazul în care dorești să reîncarci unul dintre pachetele de programe, îl poți adăuga in „coșul de cumpărături” apăsând butonul „adaugă in coș”. În fereastra care se va deschide poți alege perioada pentru care dorești să reîncarci pachetul (de exemplu în cazul pachetului „Familia” poți alege 1 lună, 3 luni, 6 luni sau 12 luni). După selectarea perioadei poți apăsa pe butonul „Adaugă in coș” în cazul în care dorești să continui cumpărăturile sau pe butonul „Finalizează comanda” dacă dorești să efectuezi plata și să finalizezi comanda.

Pot reîncărca mai multe pachete în aceeași comandă?

Da. Poți adaugă în coșul de cumpărături oricâte pachete dorești. Dacă dorești să reîncarci un pachet de mai multe ori poți face acest lucru din secțiunea „Coșul meu”, adăugând sau scăzând cantitatea pachetului din butoanele + și – aflate în dreptul fiecărui pachet. Prețul total se actualizează pe loc permițând să finalizezi comanda apăsând pe butonul „Comandă”.

Cum pot să plătesc comanda plasată pe site-ul Focus Sat?

Focus Sat procesează plățile online cu cardul prin partenerul sau PayU. Metodele de plata online acceptate sunt toate cardurile sub siglele Visa si Mastercard (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro). După ce ai adăugat în coș pachetele pe care dorești să le reîncarci, apasă butonul „Cumpăra” și vei fi redirecționat către site-ul PayU. După introducerea datelor cardului apasă pe „Plasează comanda”. Plata va fi procesata și vei fi redirecționat înapoi în site-ul Focus Sat unde vei primi un mesaj de confirmare că plata a fost efectuata cu succes.

Este sigură plata online cu cardul?

Da. Plățile sunt procesate prin partenerul nostru PayU care dispune de o platformă de procesare a plaților securizata la cele mai înalte standarde, iar conexiunea între tine și serverele PayU este securizată prin protocolul TLS cu criptare în 128 biți.

Doresc să mi se emită factura pe coordonatele unei societăți comerciale. Cum procedez?

În secțiunea „Coșul meu” vei putea alege dacă facturarea se va face pe persoană fizică sau pe persoană juridică. Selectează „persoană juridică” și completează datele societății comerciale pe care dorești să se emită factura. Poți completa datele firmei și din secțiunea „Contul meu”->”Editează Profil”->”Detalii Firme”.

Cum activez pachetele de programe achiziționate?

În secțiunea „Panou principal” din „Contul Meu” vei găsi o lista cu toate pachetele achiziționate și neactivate. Poți activa pe rând fiecare pachet în parte apăsând butonul „Activează”. La anumite pachete (Familia 6 luni / 12 luni) vei putea alege pachetul bonus în momentul activării.

Cum văd care pachete sunt active și data lor de expirare?

Poți vedea când iți expira subscripția pachetelor Focus Sat în secțiunea „Panou principal” din „Contul Meu”. Vei găsi o lista cu toate pachetele și starea lor (activ, inactiv), precum și data de expirare.

Mi-am creat cont și toate pachetele apar inactive. De ce?

Starea pachetelor se actualizează doar pentru plațile efectuate online direct pe site.

Ce se întâmplă dacă activez un pachet de programe peste o subscripție deja activă? Pierd perioada rămasă până la expirare?

Nu. Subscripția pachetului se va prelungi automat cu perioada noului pachet activat. De exemplu dacă achiziționezi și activezi pachetul „Familia” de 1 luna iar în acest moment pachetul „Familia” era activ pe contul tău încă 10 zile, data de expirare a pachetului va creste cu 30 de zile, așadar va fi activ încă 40 de zile.

Unde pot descărca facturile aferente comenzilor mele?

În secțiunea „Istoric comenzi” din „Contul Meu”. Pentru a descărca factura în format PDF apasă pe iconița portocalie din dreptul comenzii.

Am o întrebare sau o sesizare pe care vreau să o adresez echipei Focus Sat. Cum procedez?

Du-te la secțiunea „Asistenta”->”Suport”. Dacă întrebarea sau problema ta nu își are răspunsul printre cele puse la dispoziție de către noi, poți alege să deschizi un tichet de suport. Un reprezentant Focus Sat va răspunde întrebărilor tale în cel mai scurt timp.

Pot trimite întrebările mele în cazul în care nu am cont?

Da. Poți deschide un tichet de la secțiunea „Contact” completând câmpurile din formular. Verifica că adresa de e-mail este corectă deoarece acolo vei primi răspunsul reprezentanților noștri.

Unde pot vedea răspunsul primit la tichetul meu?

În momentul în care unul dintre reprezentanții Focus Sat va răspunde solicitării tale vei primi un e-mail de confirmare ce va include răspunsul nostru. De asemenea, poți vedea sau răspunde tichetului din secțiunea „Istoric tichete” aflată în „Contul Meu”.

      Despre companie     Arhivă știri     Termeni și condiții         ANPC     Procedură reclamații     Distribuitori     Cariere    Echipe de instalare     Abonare newsletter     Asistenta
Folosind serviciile site-ului Focus Sat, accepți că acesta îți poate instala cookies în sistem. Află mai multe informații despre cookies.

(C) 2013 Focus Sat Romania. Toate drepturile rezervate.
plateste aici
plateste aici
Găsești aici pachetele TV favorite!
Plătește online, rapid și sigur.

Vezi aici toate opțiunile de pachete TV.