Aplicația Focus Sat
TV Online în aplicația Focus Sat pe orice dispozitiv smart conectat la internet, oriunde în UE
Contul meu Focus Sat
CONECTAREMenu
Poți vedea toate pachetele de programe disponibile în pagina „Oferta TV”. În cazul în care dorești să reîncarci unul dintre pachetele de programe, îl poți adăuga in „coșul de cumpărături” apăsând butonul cu pretul din partea de jos a cartelei. Ai posibilitatea de a continua cumpărăturile sau de a finaliza comanda.
Da. Poți adaugă în coșul de cumpărături oricâte pachete dorești. Dacă dorești să reîncarci un pachet de mai multe ori poți face acest lucru din secțiunea „Coșul meu”, adăugând sau scăzând cantitatea pachetului din butoanele + și – aflate în dreptul fiecărui pachet.
În secțiunea „Firmele mele” vei putea adauga datele firmei pentru care doresti să fie emisă factura. Dupa ce ai adaugat in cosul de cumpărături produsele dorite si ai finalizat comanda, vei putea alege dacă facturarea se va face pe persoană fizică sau pe persoană juridică. Selectează „persoană juridică”, asigura-te ca datele sunt corecte si apasa butonul “Trimite comanda”.
În secțiunea „Panou de control” din „Contul Meu” vei găsi o lista cu toate produsele achiziționate și neactivate. Poți activa pe rând fiecare pachet în parte apăsând butonul „Activează”.
Poți vedea când iți expira subscripția pachetelor Focus Sat în secțiunea „Panou de comanda” din „Contul Meu”. Vei găsi o lista cu toate pachetele și starea lor (activ, inactiv), precum și data de expirare.
Nu. Subscripția pachetului se va prelungi automat cu perioada reîncărcată a noului pachet activat.
Dacă întrebarea sau problema ta nu își are răspunsul printre cele puse la dispoziție de către noi, poți alege să deschizi un ticket de support. Din secțiunea “Tichete suport” apasă butonul “Deschide un tichet de suport” și descrie-ne cu cât mai multe detalii problema pe care o ai. Un reprezentant Focus Sat va răspunde întrebărilor tale în cel mai scurt timp.
Da. Poți deschide un tichet de la secțiunea „Contact” apasă butonul Deschide un ticket de suport și descrie-ne cu cât mai multe detalii problema pe care o ai.. Verifica că adresa de e-mail este corectă deoarece acolo vei primi răspunsul reprezentanților noștri.
În momentul în care unul dintre reprezentanții Focus Sat va răspunde solicitării tale vei primi un e-mail de confirmare ce va include răspunsul nostru. De asemenea, poți vedea sau răspunde tichetului din secțiunea „Tichete suport” aflată în „Contul Meu”.
Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:
Tel: 021 406 7220
Email: [email protected]
Program call center relații cu clienții:
Luni – Vineri: 08:30 – 19:00
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 18:00
Nu au fost găsite rezultate.
Introdu cel puțin 2 caractere pentru a începe căutarea...
TV Online în aplicația Focus Sat pe orice dispozitiv smart conectat la internet, oriunde în UE
Peste 100 de canale TV live și sute de ore de filme, seriale, documentare, programe pentru copii la cerere
Peste 160 de canale TV românești și internaționale, dintre care 21 în format HD
Ți-am pregătit informații detaliate ca să găsești rapid răspunsurile de care ai nevoie.
Află mai multeVezi care sunt canalele incluse în pachetele de televiziune online Play TV și Play TV Extra.
Listă canale TV OnlineVezi care sunt canalele incluse în pachetele de bază Acces, Acces Plus, Acces Max și Acces Panonia.
Listă canale TV SatelitAi o întrebare? Suntem aici să îți oferim toate informațiile de care ai nevoie.
Contactează-neGestionează serviciile tale Focus Sat: reîncărcare pachete TV, adăugare smartcard-uri, plată facturi, setare plată recurentă.
Conectează-teApelează la o echipă autorizată și beneficiezi de instalare profesionistă, precum și de garanție timp de 2 ani pentru echipamentul de recepție.
Află mai multeNu au fost găsite rezultate.
You were automatically logged out due to inactivity