Dacă ești client TV Satelit cu abonament și acum primești factura în format tipărit, te invităm să descoperi beneficiile e-facturii:

 

✔ o primești gratuit pe e-mail în data emiterii

✔ ai acces la factura curentă și la cele emise anterior, oricând și oriunde din Contul meu

✔ o poți plăti online direct din Contul meu

✔ o deschizi sau o descarci pe telefon și scanezi codul de bare în momentul plății

✔ contribui la un viitor mai sustenabil ajutând la reducerea consumului de hârtie

Activează factura electronică

 

Întrebari frecvente:

 

  1. Cum pot activa e-factura?

    Creează un cont nou în  Contul meu completând datele solicitate, inclusiv seria smartcard-ului tău menționată in contractul cadru de furnizare a serviciilor.
    Accesează secțiunea Smartcard-uri din Contul meu și să apasă butonul „Activează factura electronică“, apoi apasă pe butonul “Confirmare”.

  2. Sunt costuri implicate?

    Nu. E-factura este emisă și transmisă pe email în mod gratuit.

  3. Când primesc e-factura pe email?

    E-factura este transmisă automat pe email în data emiterii acesteia.

  4. Am șters email-ul cu e-factura. O puteți retrimite?

    Ultima e-factură emisă, precum și cele emise anterior sunt disponibile în Contul meu Focus Sat.

  5. Filmele difuzate la HBO se văd și în HBO Max?

    Canalele TV HBO vor putea fi urmărite și după lansarea HBO Max. Dacă ai acces atât la un cont HBO GO, cât și la canalele de televiziune HBO, te poți bucura de întreaga ofertă HBO – și chiar mai mult!

  6. Este necesar să printez e-factura când o plătesc?

    În momentul plății este suficient să accesezi email-ul cu factura sau Contul meu, deschizi e-factura sau o descarci pe telefon și apoi scanezi codul de bare.

AI NEVOIE DE MAI MULTE INFORMAȚII?

Pentru informații legate de serviciile Focus Sat ne poți contacta la:

Tel: 021 406 7220
Email: [email protected]

Program call center relații cu clienții:

Luni – Vineri: 08:30 – 19:00
Sâmbătă- Duminică: 10:00 – 18:00